środa, 22 października 2014

Ogłoszenia + tak, ja żyję. :|

Dzień doberek. ;w;
Czy też dobry wieczór, khe khe...
Tak, ja żyję! 8}

I przynoszę informacje odnośnie następnego rozdziału.
Prawie się popłakałam gdy zobaczyłam, że wciąż ktoś tu zagląda i dzielnie wyczekuje na nowy rozdział a mnie wzruszyć jest ciężko. :|

Dostałam gwałtownego ataku śmiechu i chichrałam się chyba z pół godziny porównując to jak pisałam kiedyś a to jak piszę teraz. xDDD
Wtedy: dziewczyna z masą pomysłów nie wiedząca jak wyrazić to słowami.
Teraz: laureatka konkursów literackich ogólnopolskich i miejscowych, szykuję się także do wydania książki za kilka lat.
Ha! Już ponad rok prowadzę tego bloga a tak mało postów! xD
Podczas gdy na drugim prowadzonym przez niecały rok już 33 one-shot'y. :|
Także ten... Wezmę się za tego bloga gdy skończę opowiadanie na następny konkurs (termin mam do 24 października, hyh to tak blisko a ja mam dopiero połowę) oraz opublikuję epilog jednego z opowiadań co nastąpi zapewne jeszcze w tym tygodniu. ;w;


Uaaaa... Zorientowałam się, że już tak późno a muszę jutro wcześnie wstać. :')
Także dobranoc wszystkim i do zobaczenia wkrótce! ;w;

Yuiko Nano
kiedyś
Julia Malfoy

3 komentarze:

  1. A poinformujesz mnie o nn?
    Hermiona-hogwart.blogspot.com
    Email z.ciastko@Gmail.com
    Lub gg 45531844 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam Czekam i sie chyba nie doczekam ;c.
    http://milosc-zwycieza-nawet-nienawisc.blogspot.com/
    Ładny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Co z rozdziałem? Ja tu czekam i czekam... Bardzo mnie wciągnęło twoje Dramione i chcę kolejny rozdział!!! Jeszcze w dodatku skończyłaś ostatni w takim momencie, no weź... Jak na razie nie piszesz to zawieś tego bloga, a nie ciągle utrzymujesz nadzieję w czytelnikach. Możesz też napisać kolejne rozdziały i to dla nas, czytelników, byłaby o wiele lepsza opcja, bo zaspokoilibyśmy głód wiedzy co dalej. Zdecyduj się!

    Pozdrawiam
    dramione-hogwarckie-opowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń