czwartek, 19 lutego 2015

Wstyyyyyd mi. >.< Proszę o wybaczenie. :"|

Ey bo wstyd mi przyznać, ale zapomniałam co miało być dalej...
x"DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ale wymyślam na nowo, naprawdę. :"(
Bardzo przepraszam~!
Niedługo coś będzie. ;^;

Edit:
Hehe, żart. 8"|
Miałam spisany plan wydarzeń co ma być w opo od dawna. 8"|
Rozbuduję to ładnie i do końca lutego pojawi się parę rozdziałów. 8"|

3 komentarze:

  1. Czekam na te parę rozdziałów :D
    http://nikt-sie-nie-spodziewal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W KOŃCU!!! Jak ja się cieszę!!! Naprawdę polubiła twojego bloga i strasznie mi brakowało tych rozdziałów. Mam nadzieję, że będą jeszcze lepsze niż wcześniejsze.

    Pozdrawiam
    E.L.

    PS-zapraszam też na mojego bloga: dramione-hogwarckie-opowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, moglabys dodać mnie do czytelników Twojego bloga : droga do miłości? Bo blogger mi nie chce nagle go wyświetlić... :( tak wgl to świetnie piszesz :D

    OdpowiedzUsuń