poniedziałek, 17 marca 2014

Wybaczcie.

Na wstępie:
wybaczcie, że nic tak dawno nie pisałam. ; - ;


Minęło bardzo dużo czasu od ostatniego postu.
Zmieniłam się wewnętrznie, zewnętrznie, a co się z tym łączy zmienił się mój styl pisania.
Zerkam teraz na te rozdziały opublikowane dawno dawno temu i...
Zaczynam się śmiać.
Przyznaję, że pomysł miałam, ale mój styl pisania i ta "długość" notatek...
Gdy nie pisałam nic tu założyłam jednak innego bloga z historią całkowicie wymyśloną przeze mnie.
Długo pracowałam także nad moim stylem i wiem, że już jest odpowiedni do wznowienia bloga.
Za miesiąc lub dwa pojawi się już następny rozdział od razu mówię, że długi bo teraz sam opis jednej postaci mogę walnąć na jedną stronę. xD
Zastanawiam się też nad poprawieniem wcześniejszych rozdziałów, ale to chyba zepsuje całą magię opowiadania, nie sądzicie?


Do następnego! ^^

Wasza,
Yui (dawniej Julia) Malfoy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz