piątek, 19 lipca 2013

CZARODZIEJE!

CZARODZIEJE!
 
Czwarty rozdział jest już prawie napisany a ja zapraszam was do czytania mojego drugiego bloga! J http://historia-serca-z-kamienia.blogspot.com/ -nie jest to blog Potterowski. Jest to pewna historia, którą wymyśliłam podczas malowania paznokci ;D Mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę żeby przeczytać prolog ^^ Niedługo pojawi się tam rozdział pierwszy a teraz lecę dopisać coś do czwartego rozdziału Dramione : 3
P.S. Bardzo dziękuję za wszystkie nominacje! ^^ Na te, na które jeszcze nie odpowiedziałam zaraz odpowiem.
~Julia Malfoy~


6 komentarzy:

  1. Powiadamiam tak jak prosiłaś ;)
    Na droga-do-milosci.blogspot.com pojawił się rozdział 8 .
    Zapraszam do przeczytania i skomentowania :)

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za informację ^^
      Już lecę czytać :)
      ~Julia Malfoy~

      Usuń
  2. Hej, zaczęłam dzisiaj czytać Twojego bloga i bardzo mi się spodobał. :) Mam tylko nadzieję, że Brian nie zapadnie w serce Miony. :P Czekam na kolejny rozdział prosiłabym o powiadamianie i zapraszam do przeczytania mojego bloga :) http://dramione-umrzec-z-mlosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej, hej ^^
      Cieszę się, że się podoba :)
      Zaraz wpadnę do ciebie ;)
      Dopiszę cię do zakładki informowani i będę cię informowała : 3
      ~~Julia Malfoy~~

      Usuń
  3. U cmnie pojawił się już kolejny, dziewiąty rozdział :)
    Zapraszam :>
    A u Ciebie kiedy nowy?
    droga-do-milosci.blogspot.com/

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację ;)
      W wolnej chwili wpadnę do ciebie ^^
      U mnie są pewne opóźnienia tak więc najpierw pojawi się przeprosinowa miniaturka a potem rozdział ;D
      ~~~Julia Malfoy~~~

      Usuń