piątek, 31 maja 2013

JEDEN: Nowa przyjaciółka.



 JEDEN: "Nowa przyjaciółka"
Z dedykacją dla Uli -za to, że tak szybko sprawdziła ;*
~~*~~*~~*~~*~~ *~~
Wysoka brunetka o czekoladowych oczach czytała książkę, kiedy do jej pokoju wleciała biała sowa- Hedwiga. Hermiona Granger -bo tak nazywała się owa dziewczyna nakarmiła sówkę krakersem i przeczytała krótką wiadomość:

Droga Hermiono!
Czy mogłybyśmy spotkać się dzisiaj, w Trzech Miotłach o godzinie 14:00? Mam ci coś ważnego do powiedzenia!
Ginny

        Hedwiga wciąż siedziała na oparciu fotela, więc Hermiona szybko napisała odpowiedź do Ginny na drugiej stronie. Kiedy Hedwiga znikła z jej pola widzenia, panna Granger rzuciła się do szafy.     
Do 14 została jej zaledwie godzina. Brunetka ubrała się w błękitne rurki, białą bluzkę, niebieską bluzę i białe conversy. Włosy szybko związała w kitkę i ruszyła na dół.
-Mamo, tato! Wychodzę! -Krzyknęła jeszcze i wyszła.
***
Ginny Weasley wychodziła właśnie ze sklepu braci, gdy wpadła na kogoś.
-Ojej! Przepraszam! -Usłyszała melodyjny głos.  
Wysoka blondynka o zielonych oczach i jasnej cerze pomogła wstać rudowłosej.
-Nic się nie stało -Ginny otrzepała swoją krótką błękitną sukienkę.- Jestem Ginny Weasley.
-Ja jestem Amanda Zabini, ale mów mi Ami. Jesteś przyjaciółką Harrego Pottera prawda? -Ami poprawiła szybkim ruchem swoją wysoką kitkę.
-Tak, a ty siostrą Zabiniego? -Ginny zastanawiała się, czemu Amanda nie wygląda jak jej brat skoro są rodzeństwem.
-Byłam jego kuzynką, ale moi rodzice zostali zabici a ciocia stwierdziła, że z chęcią mnie adoptuje i teraz jestem jego siostrą... -Ami skrzywiła się lekko mówiąc o śmierci rodziców.
***
Hermiona wpadła do Trzech Mioteł równo o 14. Czym prędzej ruszyła w stronę Ginny.
-Mionka! -Dziewczyny przytuliły się.  
Hermiona dopiero teraz zwróciła uwagę na to, że jej przyjaciółce towarzyszyła jakaś blondynka.
-Miona to jest Amanda Zabini, Ami to jest Hermiona Granger -Weasleyówna szybko przedstawiła sobie dziewczyny i ruszyła złożyć zamówienie.
-Nigdy nie widziałam cię w Hogwarcie... -Zaczęła rozmowę Hermiona.
-Chodziłam do Beauxbatons, ale się przenoszę -odpowiedziała Ami.
***
Draco Malfoy zmierzwił dłonią swoje blond włosy. Powoli ruszył w stronę Blaisa Zabiniego, który niecierpliwie spoglądał na komórkę... Zaraz "komórkę"?!
-Diable, skąd masz te urządzenie szatana? -Mruknął na powitanie młody Malfoy.
-Jestem Diabłem to chyba mam znajomości w piekle, co? -Blaise "Diabeł" Zabini postanowił uruchomić urządzenie tworzące żarty.- To gdzie idziemy mój ty ulubiony Smoczku?      

Blondyn łypnął groźnie na przyjaciela za te "Smoczku" typu Astorii Greengrass i ruszył w stronę Trzech Mioteł. Blondyn przez okno zauważył Granger, Weasley i...
-Blaise, co Amanda robi z Grangerówną i tą wiewiórką?! -Twarz Dracona nie zdradzała żadny emocji, ale oczy aż krzyczały "ONA ZNISZCZY MÓJ PLAN!!!".
-Smoku, skoro Ami zaprzyjaźniła się z Granger to na pewno ci coś o niej powie jak będziesz ją zapraszał na randkę. Na pewno doradzi ci jakie kwiaty Grangerówna lubi -Zabini wyszczerzył się do przyjaciela i ruszył do Trzech Mioteł.- Już widzę te śliczne blondynki o czekoladowych oczkach... -Dodał, kiedy młody Malfoy go dogonił.
-Zwróć uwagę na to Diable, że ona mi jeszcze nie wybaczyła... -Warknął Draco gdy wchodzili do baru.       
I nagle stanął wryty patrząc się na coś, czego nigdy nie spodziewał się zobaczyć.
***
-Dziewczyny mam do was prośbę -Ami zrobiła słodkie, wielkie oczęta.- Poznacie mnie z Harrym i Ronem? Proszęęę...
        Dziewczyny dopiero się poznały, ale już czuły, że zostaną przyjaciółkami.
-Jasne -powiedziała Ginny.- No właśnie Mionka. Miałam ci coś powiedzieć...        
Weasleyówna zanuciła złowrogą muzyczkę zanim kontynuowała.
-Ron spotyka się z Lavender Brown.   
Piwo kremowe, które piła Hermiona znajdowało się teraz na stole.
-Co?! -Oczy Hermiony przybrały rozmiary krążków hokejowych.- Przecież trzy tygodnie temu się rozstaliśmy a on już ma dziewczynę?! Muszę iść do toalety...
Dziewczyna, czym prędzej wstała od stołu. Niestety wpadła na jakiegoś chłopaka, który runął na podłogę a ona na niego. Jej twarz dzieliły centymetry od twarzy...
~~*~~*~~*~~*~~*~~
Przybywam z nowym rozdziałem! Następny jest już w trakcie pisania. A co do końcówki to tak wiem, że wredna jestem xd Powiem wam tylko tyle, że to nie jest ani Draco ani Blaise ; 3 Jeśli ktoś chciałby wiedzieć to rozdział ma trzy strony w Wordzie (pisane czcionką 18). Dopiero się rozkręcam ;D Drugi rozdział planuję na co najmniej 6 stron ;) Dziękuję mej kochanej Ulci, że sprawdziła tak szybko ;* Oraz wszystkim którzy to przeczytali ;*
P.S. Jeżeli przeczytałeś to bardzo proszę = skomentuj! Będę wdzięczna :)
Julia Malfoy

18 komentarzy:

  1. Strzelić cię Avadą, kochana? ; 3
    Piszajta drugi rozdział :@
    Mam nadzieję, że szybko się rozkręcisz bo mi się to naprawdę podoba tylko, że ten rozdział taki króóóótki ;c
    A co ty na to:
    ja, ty, Ulka- MINIATURKA O DRAMIONE NA WIZKU! *_*
    Może jutro? ;D
    Czekam na nexta,
    twoja Mel ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby mnie skarbeńku strzelić Avadą to do POLSKI przyjeżdżaj *_*
      Miniaturka na wizku- TERAZ :D
      Drugi rozdział ma aktualnie dwie strony xd
      Jeszcze trzy strony i jutro lub po jutrze opublikuję ; 3
      Całuski dla cb mój ty drugi ulubiony rudzielcze,
      Julia

      Usuń
  2. Pierwszy raz w życiu poprę siostrę- ZA KRÓTKIE DŻULIO! Zdrada :@ Idziecie pisać miniaturki bez mojej skromnej osoby? :@ Zgaduję, że ja jestem pierwszym ulubionym rudzielcem? 8) Może na Pottiego lub Weasley'a wpadnie... Nwm :@ Sua ty, że tak zakończyłaś :@
    Rudy Pan F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiścię Frędzię, żę ty ;D
      Od kiedy tyś "Rudy Pan F."? xd
      Wbijaj do szkoły ognia bo my już wymyślamy Dramione xd
      Nie zgadłeś -ani na Harrego ani na Rona ;D
      Dzięki, że jak Mutt postawiłeś się swej męskiej dumie i wlazłeś na bloga o Dramione ;D
      Całuski mój ty ulubiony rudzielcze,
      Julia

      Usuń
  3. DZIEWCZYNO!!! DZIE PRZEPRASZAM BARDZO SĄ OPISY?! :@
    Przy "Różowo krwistej" już ci mówiłam żebyś pisała opisy, ale ponownie powiem: PISZAJ OPISZY DŻULIO!
    Poza brakiem OPISÓW wszystko zacnie :D
    Twa świruska - Bree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bryy ty moja ;D
      1. Dzięki, że weszłaś ;*
      2. Postaram się pisać te opisy xd
      3. Ty nie świr! Ty JEDNOROŻEC :D
      Całuski,
      Julia Malfoy

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba. :D
    Spodziewam się, że owym chłopakiem będzie Malfoy. :D To raczej pewne. Czekam na następny. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz ;)
      Cytuję sama siebie "Powiem wam tylko tyle, że to nie jest ani Draco ani Blaise ; 3", więc to nie Draco ;D
      Julia Malfoy

      Usuń
  5. Super :D
    Trochę za krótkie, ale tak to super :)
    Pisz szybko następny :)
    P.S. Pomogę ci jutro z czarem feniksa jak chcesz :D
    Artur L. T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czar feniksa zdobył się już sam, ale dzięki koffany za chęci xd
      Drugi rozdział już prawie napisany ;D
      Julia Malfoy (dla cb Juls)

      Usuń
  6. Awwww <3 <3 Superr <3 <3 Jestem ciekawa kim będzie ten chłopak *.* Cóż :D Czekam na kolejny rozdział <3
    PS dziękuję bardzo za ten komentarz u mnie na blogu *.* :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział już prawie napisany ;D
      P.S. Nmzc ;D Twój blog jest bardzo fajny i jeżeli chcesz mogę cię pod twoimi postami informować o nowych rozdziałach u mnie ;)
      Julia Malfoy

      Usuń
  7. Czytalam twoj poprzedni blog o blizniaczkach z innego swiata i z radoscia twierdze ze twoj styl pisana nadl jest zajebisty =3
    Canella. =3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż... z jednej strony to zrozumiałe, że Ron znalazł sobie nową dziewczynę, ale z drugiej strasznie się spieszy.. ale co mi do tego
    Ciekawi mnie na kogo wpadła Hermiona więc lecę czytać dalej ^^

    Pozdrawiam
    Misae

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie leć czytać dalej C:
      Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba :>
      ~~Julia Malfoy~~

      Usuń
  9. Dopiero teraz znalazlam twojego bloga i powiem tylko jedno słowo, które opisze wszystko: supersuperanckiblogdramione!!!
    Zapraszm do mnie:dramione-hogwarckie-opowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 44 year-old Assistant Media Planner Rheta Girdwood, hailing from Laurentiens enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Model building. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Bentley 4 Litre "The Green Hornet". sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń