środa, 29 maja 2013

PROLOG: Wspomnienie.



Wspomnienie:
Draco Malfoy wpatrywał się w krzyczącą dziewczynę i jego ciotkę torturującą ją. Stał tak w drzwiach pomieszczenia i patrzył… Nie mógł nic zrobić… W chwili, gdy Hermiona Granger spojrzała się na niego przestraszonymi czekoladowymi oczami coś w nim pękło. Gdyby nie Blaise Zabini- jego przyjaciel, który złapał go za ramię w ostatniej chwili Draco rzuciłby się pomóc Hermionie.

-Chodź –szepnął do niego Zabini.

        Malfoy posłusznie wyszedł za przyjacielem. Gdy zamknęły się za nimi drzwi blondyn wlepił swoje niebieskie oczy w ciemnoskórego.

-Smoku nie próbuj mnie oszukać, bo za długo się znamy, więc i tak będę wiedział, jeśli będziesz kłamał –zaczął spokojnie Blaise.- Podoba ci się Grangerówna prawda?

-Nawet Diable, nawet –mruknął blondyn.- Sam widziałeś jak wyglądała na Balu Bożonarodzeniowym…

        Chłopcy powoli ruszyli do ich wspólnego pokoju w Malfoy Manor. Jak najdalej od miejsca tortur…

-Powiedz mi jeszcze jedno… -Blaise zatrzymał się przed drzwiami do pokoju i spojrzał na przyjaciela.- Jeżeli chcesz się z nią zaprzyjaźnić ja z chęcią zaprzyjaźnię się z tą Rudą, ale powiedz…

-Chcę –przerwał mu Draco.- Chcę się z nią zaprzyjaźnić.

***
        I tej obietnicy planował dotrzymać. ON- Draco Malfoy, arystokrata, planował zaprzyjaźnić się z NIĄ- Hermioną Granger, szlamą...
-Zrobię wszystko, żebyśmy się zaprzyjaźnili Hermiono… -szepnął młody Malfoy wpatrując się w okno.
__________________________________________________ 
To mój pierwszy blog o Dramione. Serdecznie zapraszam was do czytania ;) Pierwszy rozdział powinien się pojawić w ciągu kilku dni ^.^ KLIKNIJ!- adminuję na tej stronce, więc będę tam zamieszczać informacje o tym, że dodałam nowy post. Niedługo napiszę post z postaciami ;)
Zapraszam ponownie na bloga,
Julia Malfoy

16 komentarzy:

  1. Co mogę powiedzieć Julciu? Wspaniale, że w końcu napisałaś Dramione a nie miniaturki ze mną na Wizardzie101 wymyślane :D Jest kilka braków przecinków, ale cóż... Z chęcią porobię za betę ;3 E-maila znasz :D Czekam na rozdział pierwszy *_*
    Całuski,
    weny życzę,
    żebyś w końcu wygrała ze mną pojedynki na wizku (w co wątpię XD),
    twoja Ula ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,
      wiesz jak poprawić humor ;D
      Jak dostanę czar feniksa to cię pokonam ;D
      Oczekuj jutro pierwszego rozdziału do zbetowania ;D
      Julia Malfoy ; 3

      Usuń
  2. Prolog jak to prolog- krótki i wprowadzający do akcji. Obiecuję, że będę czytał :D Podoba mi się, że zmieniłaś postać Malfoya :D "-Zrobię wszystko, żebyśmy się zaprzyjaźnili Hermiono… -szepnął młody Malfoy wpatrując się w okno."- trochę dziwię się, że tak od razu wprowadzasz postać Smoka jako lubiącego szlamy, ale to twoje opowiadanie.
    Weny i żeby ci się Ulkę udało pokonać na Wizardzie,
    Matt-Mutt XD (niech ci będzie już te Mutt XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muahahahahaha *_*
      Mutt dzięki, że postawiłeś się swej dumie i wszedłeś na bloga o Dramione ;D
      Też mam nadzieję, że (może xd) uda mi się pokonać Ulcię ;D
      Julia Malfoy ; 3 Dla cb Juls ; 3

      Usuń
  3. Mi się bardzo podoba. :D Akcja ciekawa, prolog krótki, ale ciekawy. Czekam na pierwszy rozdział. c;
    Co do tekstu, tekst samego opowiadania mogłabyś dać trochę mniejszą czcionkę i oprócz tego, to jest świetnie. ;>

    dramionezawszeinazawsze.blogspot.com - zapraszam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)
      Szczerze to nawet nie zauważyłam, że na większą czcionkę mi się zmieniło, ale już poprawiłam ;)
      Twojego bloga czytałam już niedawno i staram się czytać na bieżąco ;)
      P.S. WSPANIALE piszesz :)
      Pozdrawiam,
      Julia Malfoy

      Usuń
  4. Wydaje sie dobre, ale na razie rudno powiedziec. N
    Bede cztaj dalej :-) Mam jednak do cb prosbe i sugestie: nigdy nie pisz czarnoskory, rudowlosa itp. Blagam bo to na prawde psuje wiele przynajmniej mi. Jak nie chcesz powtarzac imienia to napisz nazwisko lub po prostu dziewczyna, chlopak itp. Mam nadzieje ze Cie nie urazilam tym ale nie chce Cie bynajmniej dolowac bo poza tym jest spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam nie przeszkadza "czarnoskóry", "rudowłosa", "brązowooka". To wręcz jest dobrze, ponieważ nie będziemy zawsze pisać tylko imiona, nazwiska, czy nazwy uczniów poszczególnego domu, np. gryfonka albo po prostu dziewczyna.

      Usuń
  5. Supeerr <3 <3 Kocham blogi o Dramione <3 <3 Czekam na kolejny rozdział <3 <3 będę tutaj częstooo wpadać *.* Zapraszam też do mine :3 http://dramiona-na-zawsze-razem.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział za jakąś godzinkę kiedy już zostanie sprawdzony ;) Skończę czytać blog koleżanki i wejdę do ciebie ;)
      Julia Malfoy

      Usuń
  6. Super prolog *_*
    Lecę czytać pierwszy rozdział ;)
    Twoja Mel ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mel ;*
      Na Błyskawicy lecisz czy na Nimbusie? ;D
      Twoja Juls ;*

      Usuń
  7. Popieram Muttołka XD
    Czemu on tak od razu ją lubi? :@
    Kilka braków przecinków się znalazło, ale cóż... Lecę czytać dalej ;D
    Artur L. T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ktoś powiedział, że to co JA piszę będzie normalne? ;D
      Koffany, znasz mnie dobrze to wiesz, że ja nie lubię komplikować ;D No czasem lubię... xd
      Julia Malfoy

      Usuń
  8. Fajnie sie zaczyna =>
    Lece czytac dalej =]
    Canella. =3

    OdpowiedzUsuń